Philips Sonicare - 30 dienu naudas atmaksas garantija!

Iegādājies Philips Sonicare laika posmā no 2018. gada 1. novembra līdz 2019. gada 31. janvārim un saņem 30 dienu naudas atmaksas garantiju! Ja iegādātā Philips Sonicare zobu birste neatbildīs Tavām prasībām, mēs atgriezīsim Tev naudu.

Iegādājies Philips Sonicare laika posmā no 2018. gada 1. novembra līdz 2019. gada 31. janvārim, reģistrē produktu My Philips www.philips.lv/sonicare ne vēlāk kā divas nedēļas pēc pirkuma un saņem 30 dienu naudas atmaksas garantiju! Ja iegādātā Philips Sonicare zobu birste neatbildīs Tavām prasībām, mēs atgriezīsim Tev naudu.

1. Akcijā iekļautie Philips Sonicare produkti:

1.1. Akcija attiecas uz visām Philips Sonicare zobu birstēm un Philips Sonicare AirFloss (turpmāk tekstā “akcijas produkti”). Akcijā nav iekļauti Philips Sonicare zobu birstu un AirFloss uzgaļi.

1.2. 30 dienu naudas atmaksas garantija attiecas uz tiem produktiem, kuri ir iegādāti laika posmā no 1.11.2018. līdz 31.01.2019. tirdzniecības vietās, kas norādītas 2. punktā un ir reģistrēti šo noteikumu 3. punktā minētajā kārtībā.

2. Akcija attiecas tikai uz mazumtirdzniecības pircējiem un darbojas tajās tirdzniecības vietās, kurās izvietoti kampaņas materiāli. 30 dienu naudas atmaksas garantijai iespējams pieteikties, iegādājoties Philips Sonicare zobu birsti kādā no šīm mazumtirdzniecības vietām un reģistrējot pirkumu Philips mājaslapā.

3. Ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc iegādes datuma prece ir jāpiereģistrē vietnē www.philips.lv/sonicare, norādot pirkuma veikšanas datumu un vietu, savu vārdu, uzvārdu, kontakttālruni, e-pasta adresi un bankas kontu, un pievienojot ieskenētu vai nofotografētu pirkuma čeku.

3.1. Dalībnieks zaudē 30 dienu naudas atmaksas garantiju, ja: a. Neizpildīs noteikumu nosacījumus; b. Nosūtīs nepareizu pirkuma pierādījumu vai nepareizu produkta sērijas numuru; c. Pirkums netiks veikts noteiktajā akcijas periodā; d. Pirkums netiks veikts kādā no 2. punktā minētajām tirdzniecības vietām; e. Tiks sniegta nepatiesa informācija vietnē MyPhilips.

4. Lai saņemtu naudas atmaksu, pircējam ir jāpārliecinās, ka produkts ir reģistrēts vietnē MyPhilips, jāsazinās ar Philips Latvijas biroju (tālr. + 371 67228896, e-pasts: viktorija.goncara@philips.com) un jāvienojas par produkta nodošanu. Ja produkts tiek sūtīts pa pastu, tad produkta iesniegšanas diena ir diena, kad sūtījums saņemts pastā. Pasta zīmogam uz sūtījuma ir jāatbilst akcijas periodam.

5.Atpirkšanai iesniedzamajai precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un komplektācijā, klāt pievienojot arī pirkuma čeku un garantijas kuponu.

6. Personīgā informācija:

6.1 SIA Philips Baltic ir atbildīgs par dalībnieka akcijas laikā sniegtās informācijas drošību.

6.2.Jūsu dati tiks apstrādāti un saglabāti, lai nodrošinātu 30 dienu naudas atmaksas garantiju, ievērojot piemērojamos datu aizsardzību reglamentējošos likumus un Philips datu apstrādes noteikumus. Personīgās informācijas sniegšana kampaņas ietvaros ir brīvprātīga un nepieciešama, lai saņemtu naudas atmaksu. Šī informācija iekļauj sekojošus datus: vārdu, uzvārdu, kontakttālruni, e-pasta adresi, bankas kontu. Papildus informāciju par savu datu apstrādi varat saņemt mājaslapā: https://www.philips.lv/a-w/pazinojums-parkonfidencialitati.html

7. Akcijas organizators ir SIA Philips Baltic, ar juridisko adresi Ziedleju iela 2, Mārupe, LV-2167, Latvija. Akcijas organizators patur tiesības mainīt akcijas noteikumus un pārtraukt akciju jebkurā laikā. Šādos gadījumos organizators informēs dalībniekus par izmaiņām. Akcijas dalībniekiem jebkurā laikā ir tiesības pārtraukt dalību garantijas kampaņā.  Akcijas dalībnieks piekrīt, ka šo informāciju organizators izmanto mārketinga nolūkiem, kā arī informatīvu e-pastu saņemšanai par Philips produktiem un servisu. Personīgo datu pārzinis ir Philips galvenais birojs, kas atrodas Eindhovenā, Nīderlandē, Groenewoudseweg 1, 5621 BA. Dalībniekam jebkurā brīdī ir tiesības atsaukt savu piekrišanu.

 

Vairāk info šeit >>